Treballa amb nosaltres
Llevador/a
Referència: LLEV- 2023
Termini de presentació de les sol·licituds
Inici: Dijous 7 de de setembre de 2023
Final: Dijous 21 de de setembre de 2023
Tancada
L'Hospital General de Granollers és l'hospital universitari i de referència per al Vallès Oriental. Forma part del sistema sanitari integral d'utilització pública de Catalunya i es troba en un moment clau de creixement i consolidació que suposa grans projectes per a la infermeria. Ampliem fins a 30 llits de crítics, 14 quiròfans, radioteràpia, augmentem llits d’hospitalització i recentment hem inaugurat un nou Servei d’Urgències amb 90 punts d’atenció.
Som l’hospital de referència territorial en l’àrea materno-infantil, i treballem en xarxa amb els diferents ASSIRs del territori. Estem integrats amb el servei de pediatria per poder oferir l’atenció de neonats crítics del territori.
Actualment oferim:
- Calendari planificat en torn matí.
- Possibilitat de realitzar guàrdies de 24h.
Funcions principals:
- Realitzar les visites prenatals i la realització de proves de benestar fetal (TFR).
- Dur a terme el seguiment a les consultes d’Atenció Risc Obstètric (ARO).
- Detectar a temps les complicacions derivades d'una gestant preterme o a terme durant el procés d'ingrés, dilatació, part o postpart immediat.
- Participar activament en el Pla de Naixement que aporta la parella durant el procés de part.
- Potenciar i promoure entre les dones del territori, l’atenció al part al nostre hospital, donant a conèixer el procés d’atenció i les nostres instal·lacions. Alhora, resoldre dubtes que puguin tenir en relació al Pla de Part establert.
- Realitzar el seguiment i consulta de llevadora d’enllaç, coordinat amb atenció primària.
- Diagnosticar, en una gestant a terme, que es troba en treball de part.
- Col·laborar amb la resta de professionals de Sala de Parts per treballar en equip (obstetres, anestesistes, infermers i auxiliars d'infermeria).
- Contruibuir a la planificació i gestió dels recursos necessaris per garantir l’atenció de les pacients en els diferents dispositius del Servei.
- Realitzar el control postpart de la mare/nadó que es troben hospitalitzats.
- Promoure el creixement de les LLIRs durant el seu rotatori a la nostra institució
Requeriments
- Grau o Diplomatura en Infermeria amb l’especialitat en Infermeria Obstètrica-Ginecològica (via LLIR).
Es valorarà:
- Disposar d’experiència en l’àrea de Materno-infantil, Pediatria i Sala de Parts.
Competències professionals:
- Orientació al pacient.
- Proactivitat.
- Capacitat de treball en entorns multidisciplinars.
- Habilitats de comunicació.
- Orientació a resultats.
- Adaptació als canvis.
- Lideratge assistencial.
S’ofereix:
- Contractació laboral indefinida.
- Calendari planificat en torn de matí entre setmana i una guàrdia de 24h al mes.
- Opció d’ampliar activitat en format guàrdies.
- Retribució competitiva i d’acord amb els paràmetres del centre.
- Participació en projectes d’innovació i millora del servei.
- Formació continuada.
- Integració a un equip de professionals amb vocació per la salut de les persones.
- Formaràs part d’equips que implementen la Experiència del Pacient com a valor afegit a la institució
- Accés a àmbits de docència, recerca i innovació.