Traductor

Aquesta eina, Google Traductor, facilita la traducció automàtica dels continguts del web. El Fhag no es fa responsable de les versions obtingudes, que no tenen caràcter oficial.

Hospital General de Granollers
Traductor

Aquesta eina, Google Traductor, facilita la traducció automàtica dels continguts del web. El Fhag no es fa responsable de les versions obtingudes, que no tenen caràcter oficial.

Ets a: Portada / Comunicació / Notícies

27/03/2025

Creació del grup de treball d'Intel·ligència Artificial de la C-17

L'Hospital General de Granollers va acollir, el passat 17 de març, la reunió de constitució del Grup de Treball d'Intel·ligència Artificial de la C-17, un projecte innovador que reuneix els directors de sistemes d'informació dels hospitals de la C-17. Aquest grup té com a objectiu compartir experiències, impulsar projectes conjunts i promoure l'ús de la IA en la millora de l'atenció sanitària.

La jornada va servir com un espai de col·laboració per a posar en comú les estratègies en IA i consolidar una xarxa de treball que enforteixi la cooperació entre els diferents centres hospitalaris de la xarxa C-17, avançant i explorant noves solucions tecnològiques que transformin la cura de la salut.

En el marc del seu Pla Estratègic “Salut Plus”, l'Hospital General de Granollers reafirma el seu compromís amb la millora de l'assistència i la qualitat de vida dels seus pacients mitjançant l'ús de noves tecnologies, destacant la Intel·ligència Artificial (IA) com una eina clau per a aconseguir aquests objectius.

Pujar