Traductor

Aquesta eina, Google Traductor, facilita la traducció automàtica dels continguts del web. El Fhag no es fa responsable de les versions obtingudes, que no tenen caràcter oficial.

Hospital General de Granollers
Traductor

Aquesta eina, Google Traductor, facilita la traducció automàtica dels continguts del web. El Fhag no es fa responsable de les versions obtingudes, que no tenen caràcter oficial.

Ets a: Portada / Comunicació / Agenda

III Jornada C-17 de Malalties Pulmonars Intersticials

Jornades

Dia:
9/05/2025
Hora:
8.30 h
Lloc:
Sala Gran de l'Edifici del Coneixement de l'Hospital General de Granollers

Inscripcions obertes fins al 30 d'abril de 2025.

Les malalties pulmonars intersticials difuses (MPID) són un conjunt de malalties minoritàries d’alta complexitat i amb un pronòstic potencialment infaust, les quals requereixen d’un treball multidisciplinari per al seu diagnòstic i maneigLa Jornada de MPID de la C-17 respon a la necessitat d’aprenentatge continu i de compartir experiències, tant assistencials com de recerca de manera transversal a la xarxa de la C-17. A més, vol potenciar sinergies i oportunitats en la recerca i la innovació en el diagnòstic i el maneig d’aquests pacients. Una Jornada dirigida a: Metges/sses, Infermers/res, Psicòlegs/gues clínics en Ciències de la Salut, Fisioterapeutes, Farmacèutics/ques, TGS Laboratori de Diagnòstic Clínic.

Pujar